13. První testy na vodě

Jak je vidět z videa, tak model jezdil celkem obstojně, ovladatelnost bez problémů ALE:
Rychlost je pouhých 1m/s, což při provozování na řece, kde je proud, by přinejlepším loďka stála na místě a urputně bojovala s proudem.

Po této zkušenosti jsem přemýšlel, co s tímto problémem udělat. Napadalo mě vyměnit lodní šrouby, odstranit mřížku krytu lodních šroubů, vyměnit motory,
ale výsledky nebyly moc valné a tak mě po diskusi na mo-na-ku zbývala jen totální předělávka plováků. Toto bylo pro mě přeci jen zklamání, no znáte to,
prostě loďka nejezdila tak, jak jsem chtěl a řezat do hotového modelu se mi též moc nechtělo. Nakonec jsem se přeci jen rozhodl pro přestavbu a tak jsem začal plánovat, co a jak udělám.

Vzhledem k tomu, že jsem měl stéle obavu o chlazení motoru v uzavřeném prostoru a nechtěl jsem použít vodní chlazení, dospěl jsem k názoru, že motor vyměním za střídavý a potopím ho do vody. Vím, smělá myšlenka ale ta není z mé hlavy, tyhle pokusy dělal Petr Hájek, po jehož vzoru jsem se pustil do ještě větší úpravy modelu, než jsem původně plánoval (výměna motoru, aku a regulátorů + redesign modelu ale o tom až v další kapitole).